Najčastejšie otázky
Je možný osobný odber?
Áno, v našej kamennej predajni v Brne na ulici Zábrdovická 18/10a.
Aká dlhá je záručná doba na tovar?
Ak nie je uvedené inak, je to 24 mesiacov, a to aj pre podnikateľské subjekty. Vieme, čo predávame a nášmu tovaru veríme.. Viac tu.
Môžem u vás nechať servisovať tovar po skončení záruky alebo tovar kúpený inde?
Áno, priamo v brnianskej predajni máme servis a opravujeme aj tovar od iných predajcov. Kontaktujte nás alebo vozík privezte a my vám povieme, či je oprava možná.
Kúpil som váš vozík, ale nespĺňa moje očakávania. Môžem ho vrátiť?
Áno, nepoškodený tovar môžete vrátiť do 14 dní. Náklady na dopravu uhrádza kupujúci, a ak využil akciu na dopravu zdarma, musí uhradiť jej cenu podľa bežného cenníka.
Ako môžem uplatniť záruku? Čo ak nie som z Brna?
Najrýchlejšou cestou je reklamovať tovar priamo na našej predajni v Brne. Za náš tovar ručíme, a preto sa neschovávame, ak sa niečo stane. Ak to máte do Brna ďaleko, alebo nemáte k dispozícii auto na prepravu, zavolajte nám a my sa o dopravu postaráme. Ak bude reklamácia oprávnená, bude doprava na naše náklady, tam aj späť. Stačí si pripraviť doklad preukazujúci kúpu.
Ako mám vrátiť tovar v 14-dennej lehote?
Opäť je najlepšou cestou doručenie priamo na našu predajňu. Môžete nás tiež kontaktovať a my dopravu zariadime. K tovaru priložte kópiu dokladu preukazujúcu zakúpenie. Peniaze budú vrátené rovnakým spôsobom ako pri platbe, ak sa nedohodneme inak.