Infolinka

+420 605 100 202

Najčastejšie otázky

Je možný osobný odber?

Áno, v našej kamennej predajni v Brne na ulici Kšírova.

Aká dlhá je záručná doba na tovar?

Ak nie je uvedené inak, je to 24 mesiacov, a to aj pre podnikateľské subjekty, pretože vieme, čo predávame a nášmu tovaru veríme. Viac tu.

Môžem u Vás nechať servisovať tovar po skončení záruky alebo tovar kúpený inde?

Áno, priamo v Brnenskej predajni máme servis a opravujeme aj cudzí tovar. Kontaktujte nás alebo vozík privezte a my Vám povieme, či je oprava možná.

Kúpil som Váš vozík a nesplňuje, čo som od neho očakával. Môžem ho vrátiť?

Áno, nepoškodený tovar môžete vrátiť do 14 dní. Náklady na dopravu uhrádza kupujúci, a ak využil akciu na dopravu zdarma, musí uhradiť jej cenu podľa bežného cenníka.

Ako môžem uplatniť záruku? Čo ak nie som z Brna?

Najrýchlejšou cestou je reklamovať tovar priamo na našej predajni v Brne. Za náš tovar ručíme, a preto sa neschovávame, ak sa niečo stane. Ak to máte do Brna ďaleko, alebo nemáte k dispozícii auto, ktoré tovar prepraví, zavolajte nám a my sa o dopravu postaráme. Ak bude reklamácia oprávnená, bude to na naše náklady. Tam aj späť. Stačí si pripraviť doklad preukazujúci kúpu.

Ako mám vrátiť tovar v 14dennej lehote?

Opäť je najlepšou cestou doručenie priamo na našu predajňu. Môžete nás ale kontaktovať a my dopravu zariadime. K tovaru priložte kópiu dokladu preukazujúcu zakúpenie. Peniaze budú vrátené rovnakým spôsobom ako pri platbe, ak sa nedohodneme inak.

Zo zákulisia našej práce

Sledujte viac na