Infolinka

+420 605 100 202

Reklamácia, záruka, vrátenie tovaru

Za našimi produktami si stojíme

Kvalite našich produktov veríme, preto reklamovaný tovar privezieme i odvezieme na vlastné náklady. U paletových vozíkov a rudlov ponúkame zadarmo požičanie náhrady po dobu reklamácie.

Záruka na tovar je 24 mesiacov, ak nieje uvedené inak a to i pre osoby právnické a fyzické podnikajúce, ktoré majú zo zákona nárok na 12 mesačnú záruku!

Vozíky a rudly majú rôznu záruku podľa častí:

Kovový rám 5 rokov
Hydraulika 24 mesiacov
Kolesá 12 mesiacov
Akumulátory 6 mesiacov

Záruka sa nevzťahuje na vady opotrebením.

Ako záručný list slúži daňový doklad alebo potvrdený návod (potvrdený je iba k niektorým vozíkom). Na vybraný tovar je možné zakúpiť predĺženú záruku. Podmienky sú uvedené u jednotlivých produktov. Predĺžená záruka má rovnaké podmienky ako klasická záruka.

Záruka 12 mesiacov na servis

Náš servis je poctivý. Ako dôkaz kvality dávame na námi uskutočnené opravy záruku nadštandardných 12 mesiacov namiesto zákonných 3 mesiacov. Pokiaľ sme opravu realizovali u vás, na naše náklady k vám prídeme vadu odstrániť.

Vrátenie tovaru v 14dennej lehote

Spotrebitelia môžu zakúpený tovar vrátiť v 14dennej lehote. Vrátiť je možné iba nepoškodený a neopotrebovaný tovar. Vrátenie tovaru v 14dennej lehote sa nevzťahuje na služby. Pri vrátení prosím predložte doklad potvrdzujúci zakúpenie tovaru u nás. Pri vrátení bude vrátená zaplatená cena tovaru bez nákladov predávajúceho na dopravu (u dopravy zadarmo bude doprava určená podľa cenníku dopravného). Pri vrátení tovaru nám doručte vyplnený formulár na odstúpenie od zmluvy:

Stiahnúť PDF s formulárom na odstúpenie od zmluvy

Reklamácia

Všetky reklamácie tovaru zakúpeného u nás prebiehajú na našej predajni. Na vybavenie reklamácie máme 30dennú lehotu, snažíme sa však reklamácie vybaviť v čo najkratšej možnej dobe. Pre vybavenie reklamácie si prosím pripravte doklad potvrdzujúci zakúpenie tovaru u nás a ak tovar posielate, priložte vyplnený reklamačný formulár:

Stiahnúť PDF s reklamačným formulárom

Priebeh reklamácie:

1. možnosť A. Tovar doručte na našu predajňu (Adresa: Železná 1A, 619 00 Brno) pre rýchlejšie vybavenie reklamácie. B. Tovar v záručnej lehote pri nahlásení reklamácie odvezieme od oznámenia vady do 48 hodín na vlastné náklady (vlastnou prepravou alebo dopravcom)
2. možnosť A. Vada bude posúdená servisným technikom a bude rozhodnuté o uznaní/neuznaní reklamácie. V prípade uznania vady odstraníme a tovar na vlastné náklady dopravíme späť. B. V prípade neuznania reklamácie Vás kontaktujeme, dohodneme sa či chcete vady odstraniť za ceny v bežnom cenníku servisu a po zaplatení na zálohovú faktúru alebo dobierku posielame späť (vrátane ceny za obe prepravy).

Nezriekame sa zodpovednosti za náš tovar a služby. Chceme aby zákazník dostal to čo si zaplatil. Neuznané budú chyby spôsobené užívateľom.

Zo zákulisia našej práce

Sledujte viac na