Infolinka

+421 650 340 067

Reklamácia, záruka, vrátenie tovaru

Za našimi produktami si stojíme

Kvalite nášho tovaru veríme, pri paletových vozíkoch a rudlách ponúkame zadarmo zapožičanie náhrady počas reklamácie (doprava po Brne zadarmo).

Záruka na tovar je 24 mesiacov (alebo 1000mth) pre koncového zákazníka, pokiaľ nie je uvedené inak.

Pre osoby právnické a fyzické podnikajúce je záruka na tovar 12 mesiacov (alebo 1000mth).

Záruka sa nevzťahuje na vady opotrebovaním.

Ako záručný list slúži daňový doklad alebo potvrdený návod (potvrdzovaný je iba k niektorým vozíkom).
Na vybraný tovar je možné zakúpiť predĺženú záruku. Podmienky sú uvedené pri jednotlivých produktoch. Predĺžená záruka má rovnaké podmienky ako klasická záruka.

Záruka 6 mesiacov na servis

Náš servis je poctivý. Ako dôkaz kvality dávame na nami vykonané opravy záruku nadštandardných 6 mesiacov namiesto zákonných 3 mesiacov.

Vrátenie tovaru do 14 dní

Spotrebitelia môžu zakúpený tovar vrátiť do 14 dní. Vrátiť je možné iba nepoškodený a neopotrebovaný tovar. Vrátenie tovaru v 14-dňovej lehote sa nevzťahuje na služby. Pri vrátení prosím predložte doklad potvrdzujúci zakúpenie tovaru u nás. Pri vrátení bude vrátená zaplatená cena tovaru bez nákladov predávajúceho na dopravu (u dopravy zadarmo bude doprava určená podľa cenníku dopravného). Náklady na vrátenie tovaru späť budú účtované s rovnakými sadzbami ako pre doručenie podľa cenníka dopravy. Pri vrátení tovaru nám doručte vyplnený formulár na odstúpenie od zmluvy:

Stiahnúť PDF s formulárom na odstúpenie od zmluvy

Reklamácia

Všetky reklamácie tovaru zakúpeného u nás prebiehajú na našej predajni. Na vybavenie reklamácie máme 30 dní, snažíme sa však reklamácie vybaviť v čo najkratšej možnej dobe. Pre vybavenie reklamácie si prosím pripravte doklad potvrdzujúci zakúpenie tovaru u nás a ak tovar posielate, priložte vyplnený reklamačný formulár:

Stiahnúť PDF s reklamačným formulárom

Priebeh reklamácie:

1. možnosť A. Tovar doručte na našu predajňu (adresa: Zábrdovická 18/10a, 615 00 Brno) pre rýchlejšie vybavenie reklamácie. B. Tovar v záručnej lehote pri nahlásení reklamácie odvezieme od oznámenia vady do 48 hodín na vlastné náklady (vlastnou prepravou alebo dopravcom)
2. možnosť A. Vada bude posúdená servisným technikom a bude rozhodnuté o ne/uznaní reklamácie. V prípade uznania vady odstraníme a tovar na vlastné náklady dopravíme späť. B. V prípade neuznania reklamácie vás kontaktujeme, dohodneme sa či chcete vady odstraniť za ceny v bežnom cenníku servisu a po zaplatení na zálohovú faktúru alebo dobierku posielame späť (vrátane ceny za obe prepravy).

Nezriekame sa zodpovednosti za náš tovar a služby. Chceme aby zákazník dostal to, za čo si zaplatil. Neuznané budú chyby spôsobené užívateľom.

Zo zákulisia našej práce

Sledujte viac na