Novinka v eshope! Závesné paletové vidly teraz so zľavou -43 Eur. Neváhajte, skladom máme mnoho variant.

Infolinka

+421 650 340 067

Reklamácia, záruka, vrátenie tovaru

Za našimi produktami si stojíme

Kvalite našich produktov veríme, preto reklamovaný tovar privezieme i odvezieme na vlastné náklady. U paletových vozíkov a rudlov ponúkame zadarmo požičanie náhrady po dobu reklamácie.

Záruka na tovar je 24 mesiacov, ak nie je uvedené inak, a to i pre osoby právnické a fyzické podnikajúce, ktoré majú zo zákona nárok na 12 mesačnú záruku.

Vozíky a rudle majú rôznu záruku podľa častí:

Kovový rám 5 rokov
Hydraulika 24 mesiacov
Kolesá 12 mesiacov
Akumulátory 6 mesiacov

Záruka sa nevzťahuje na vady opotrebením.

Ako záručný list slúži daňový doklad alebo potvrdený návod (potvrdený je iba k niektorým vozíkom). Na vybraný tovar je možné zakúpiť predĺženú záruku. Podmienky sú uvedené pri jednotlivých produktoch. Predĺžená záruka má rovnaké podmienky ako klasická záruka.

Záruka 12 mesiacov na servis

Náš servis je poctivý. Ako dôkaz kvality dávame na nami uskutočnené opravy záruku nadštandardných 12 mesiacov namiesto zákonných 3 mesiacov. Pokiaľ sme opravu realizovali u vás, na naše náklady k vám prídeme vadu odstrániť.

Vrátenie tovaru do 14 dní

Spotrebitelia môžu zakúpený tovar vrátiť do 14 dní. Vrátiť je možné iba nepoškodený a neopotrebovaný tovar. Vrátenie tovaru v 14-dňovej lehote sa nevzťahuje na služby. Pri vrátení prosím predložte doklad potvrdzujúci zakúpenie tovaru u nás. Pri vrátení bude vrátená zaplatená cena tovaru bez nákladov predávajúceho na dopravu (u dopravy zadarmo bude doprava určená podľa cenníku dopravného). Náklady na vrátenie tovaru späť budú účtované s rovnakými sadzbami ako pre doručenie podľa cenníka dopravy. Pri vrátení tovaru nám doručte vyplnený formulár na odstúpenie od zmluvy:

Stiahnúť PDF s formulárom na odstúpenie od zmluvy

Reklamácia

Všetky reklamácie tovaru zakúpeného u nás prebiehajú na našej predajni. Na vybavenie reklamácie máme 30 dní, snažíme sa však reklamácie vybaviť v čo najkratšej možnej dobe. Pre vybavenie reklamácie si prosím pripravte doklad potvrdzujúci zakúpenie tovaru u nás a ak tovar posielate, priložte vyplnený reklamačný formulár:

Stiahnúť PDF s reklamačným formulárom

Priebeh reklamácie:

1. možnosť A. Tovar doručte na našu predajňu (adresa: Železná 1A, 619 00 Brno) pre rýchlejšie vybavenie reklamácie. B. Tovar v záručnej lehote pri nahlásení reklamácie odvezieme od oznámenia vady do 48 hodín na vlastné náklady (vlastnou prepravou alebo dopravcom)
2. možnosť A. Vada bude posúdená servisným technikom a bude rozhodnuté o ne/uznaní reklamácie. V prípade uznania vady odstraníme a tovar na vlastné náklady dopravíme späť. B. V prípade neuznania reklamácie vás kontaktujeme, dohodneme sa či chcete vady odstraniť za ceny v bežnom cenníku servisu a po zaplatení na zálohovú faktúru alebo dobierku posielame späť (vrátane ceny za obe prepravy).

Nezriekame sa zodpovednosti za náš tovar a služby. Chceme aby zákazník dostal to, za čo si zaplatil. Neuznané budú chyby spôsobené užívateľom.

Zo zákulisia našej práce

Sledujte viac na