Reklamácia, záruka, vrátenie tovaru
Za našimi produktami si stojíme
Kvalite nášho tovaru veríme, pri paletových vozíkoch a rudlách ponúkame zadarmo zapožičanie náhrady počas reklamácie (doprava po Brne zadarmo).
Záruka na tovar je 24 mesiacov alebo 1 000 motohodín (podľa toho, čo nastane skôr) pre koncového zákazníka, pokiaľ nie je uvedené inak.
Pre osoby právnické a fyzické podnikajúce je záruka na tovar 12 mesiacov alebo 1 000 motohodín (podľa toho, čo nastane skôr).
Záruka na články Li-ion batérií (nevzťahuje sa na elektroniku batérií) u čelných vozíkov a retrakov je 84 mesiacov alebo 10 000 motohodín (podľa toho, čo nastane skôr).
Záruka sa nevzťahuje na vady opotrebovaním.
Ako záručný list slúži daňový doklad alebo potvrdený návod (potvrdzovaný je iba k niektorým vozíkom).
Na vybraný tovar je možné zakúpiť predĺženú záruku v dĺžke 12 mesiacov alebo 1 000 motohodín (podľa toho, čo nastane skôr). Podmienky predĺženej záruky sú totožné s podmienkami klasickej záruky. Konkrétna ponuka predĺženej záruky je uvedená pri jednotlivých produktoch.
Záruka 6 mesiacov na servis
Náš servis je poctivý. Ako dôkaz kvality dávame na nami vykonané opravy záruku nadštandardných 6 mesiacov namiesto zákonných 3 mesiacov.
Vrátenie tovaru do 14 dní
Spotrebitelia môžu zakúpený tovar vrátiť do 14 dní. Vrátiť je možné iba nepoškodený a neopotrebovaný tovar. Vrátenie tovaru v 14-dňovej lehote sa nevzťahuje na služby. Pri vrátení prosím predložte doklad potvrdzujúci zakúpenie tovaru u nás. Pri vrátení bude vrátená zaplatená cena tovaru bez nákladov predávajúceho na dopravu (u dopravy zadarmo bude doprava určená podľa cenníku dopravného). Náklady na vrátenie tovaru späť budú účtované s rovnakými sadzbami ako pre doručenie podľa cenníka dopravy. Pri vrátení tovaru nám doručte vyplnený formulár na odstúpenie od zmluvy:
Stiahnúť PDF s formulárom na odstúpenie od zmluvy
Reklamácia
Všetky reklamácie tovaru zakúpeného u nás prebiehajú na našej predajni. Na vybavenie reklamácie máme 30 dní, snažíme sa však reklamácie vybaviť v čo najkratšej možnej dobe. Pre vybavenie reklamácie si prosím pripravte doklad potvrdzujúci zakúpenie tovaru u nás a ak tovar posielate, priložte vyplnený reklamačný formulár:
Stiahnúť PDF s reklamačným formulárom
Priebeh reklamácie:
1. možnosť | A. Tovar doručte na našu predajňu (adresa: Zábrdovická 18/10a, 615 00 Brno) pre rýchlejšie vybavenie reklamácie. B. Tovar v záručnej lehote pri nahlásení reklamácie odvezieme od oznámenia vady do 48 hodín na vlastné náklady (vlastnou prepravou alebo dopravcom) |
2. možnosť | A. Vada bude posúdená servisným technikom a bude rozhodnuté o ne/uznaní reklamácie. V prípade uznania vady odstraníme a tovar na vlastné náklady dopravíme späť. B. V prípade neuznania reklamácie vás kontaktujeme, dohodneme sa či chcete vady odstraniť za ceny v bežnom cenníku servisu a po zaplatení na zálohovú faktúru alebo dobierku posielame späť (vrátane ceny za obe prepravy). |
Nezriekame sa zodpovednosti za náš tovar a služby. Chceme aby zákazník dostal to, za čo si zaplatil. Neuznané budú chyby spôsobené užívateľom.